branża coachingowa

projekt

Komunikacja marki w kolorach

Kolorem akcentującym został wybrany odcień pomarańczowego, gdyż jest on powiązany z entuzjazmem i działaniem.

#e66915

#000000

#f9f9f9

Typografia

czcionka: jost

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
ą ć ł ó ń ś ż ź
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Responsywna strona www i sklep

Celem postawionym przed projektem strony www było zbudowanie odpowiedniej komunikacji marki dotyczącej coachingu, szczególnie w zakresie planowania kariery zawodowej.  

Projekt opiera się na zbudowaniu mocnej pozycji marki osobistej, która wzbudza zaufanie u odbiorcy. Kluczowym elementem jest możliwość szybkiego i wygodnego zakupu dostępnych usług.

Wymiar edukacyjny strony został zaprojektowany w kilku elementach:
– autoresponder
– merytoryczny blog
– podcast na stronie głównej.

Czy chcesz

abyśmy zaprojektowali dla Ciebie stronę www i/lub sklep?

lub umów się na bezpłatną rozmowę o swoim projekcie

branża beauty & wellness

projekt

Komunikacja marki w kolorach

Kolorem akcentującym został wybrany odcień żółtego, gdyż symbolizuje on inspirację, poprawę nastroju i ciepło.

#FDF5DD

#F8E9ED

#940d48

Typografia

czcionki: montserrat, Abhaya Libre, WildSpirit

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
ą ć ł ó ń ś ż ź
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

RESPONSYWNA strona www

Celem postawionym przed projektem strony www było stworzenie społeczności, która będzie zainspirowana rozwojem oraz holistycznym podejściem do dbania o zdrowie. 

Kluczowym elementem projektu było stworzenie ciepłego, pełnego inspiracji miejsca dla rowoju, możliwości zawarcia nowych znajomości oraz przestrzeni do współpracy biznesowej.

Projekt skupia się na tworzeniu aktywnej społeczności, skupionej wokól idei rozwoju i zdrowego stylu życia, dlatego zawarliśmy:
– liczne, różnorodne wezwania do akcji
– akcent na historię powstania idei i marki
– blog, zawierający wiele ciekawych inspiracji
– autoresponder, pozwalający na kontakt ze społecznością.

branża fitness

projekt

Komunikacja marki w kolorach

Kolorem akcentującym został wybrany odcień czerwonego, gdyż jest on powiązany z energią i witalnością.

#000337

#ed1c24

#f9f9f9

Typografia

czcionka: spartan

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
ą ć ł ó ń ś ż ź
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

dwujęzyczna RESPONSYWNA strona www

Celem postawionym przed projektem strony www było profesjonalne przedstawienie firmy UpFitness jako partnera biznesowego dla klubów fitness, siłowni oraz hoteli i gabinetów rehabilitacji.

Kluczowym elementem projektu jest czytelne i atrakcyjne zaprezentowanie oferty produktowej.

Realizacja kładzie szczególny akcent na profesjonalizm i wiarygodność, dlatego zawarliśmy:
– granatową nakładkę na zdjęcie główne strony www
– wypunktowania z logo firmy
– dobrze widoczne loga obecnych partnerów biznesowych (w pętli)
– w menu zakładkę Realizacje z podglądem adresu miejsc oraz zdjęć poprzednich realizacji firmy.

branża e-commerce: produkty eko

projekt

Komunikacja marki w kolorach

Kolorem akcentującym został wybrany odcień zielonego, gdyż jest on powiązany z ekologią, naturalnością i przyjaźnią.

#F2FAFF

#02b75d

#81D0F0

Typografia

czcionki: Quicksand

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
ą ć ł ó ń ś ż ź
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

RESPONSYWNY SKLEP internetowy

Celem postawionym przed projektem sklepu online było stworzenie atrakcyjnego miejsca do zakupów dla ludzi ceniących ekologię.

Kluczowym elementem projektu było stworzenie możliwości szybkiego i wygodnego zakupu produktów Zero Waste, Vegańskich oraz pochodzących z Polskich manufaktur.

Projekt oparliśmy na zbudowaniu wiarygodności oraz wzbudzeniu odpowiedniej motywacji do zakupu poprzez:
– umieszczenie w widocznym miejscu zaufanych opinii Ceneo
– wykonanie profesjonalnej sesji zdjęciowej właścicieli sklepu oraz produktów (na stronę główną)
– szybkie nawiązanie relacji z odbiorcą już na początku strony www oraz utrzymanie bezpośredniej komunikacji
– wygodne i intuicyjne wezwania do akcji dla potencjalnych klientów sklepu.

branża e-commerce: galanteria

projekt

Komunikacja marki w kolorach

Kolorem przewodnim został wybrany kolor czarny, gdyż strona utrzymana jest w konwencji minimalizmu i elegancji. Czerwone akcenty uwypuklają ważne elementy sklepu (pobudzając do działania).

#000000

#ffffff

#f22626

Typografia

czcionki: Lato

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
ą ć ł ó ń ś ż ź
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

RESPONSYWNY SKLEP internetowy

Celem postawionym przed projektem sklepu online było stworzenie minimalistycznej przestrzeni dla mężczyzn, którzy poszukują modnych i eleganckich dodatków, uzupełniających codzienny outfit.

Kluczowym elementem projektu było odpowiednie wyeksponowanie kategorii produktów, a następnie samych produktów wraz z ich specyfikacją.

W projekcie uwzględniliśmy:
– minimalistyczny, elegancki wygląd, uwypuklający wyjątkowość produktów
– stworzenie możliwości szybkiego i wygodnego zakupu produktów
– przypięcie najważniejszych informacji z punktu widzenia klienta na karcie każdego produktu
– wygodne i intuicyjne wezwania do akcji dla potencjalnych klientów sklepu.

Komunikacja marki w kolorach

Kolorem akcentującym został wybrany odcień zielonego, gdyż jest on powiązany z ekologią, naturalnością i przyjaźnią.

#f2c6e0

#80caf9

#ff3d97

Typografia

czcionki: Concert One, Arbutus Slab

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
ą ć ł ó ń ś ż ź
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

RESPONSYWNY SKLEP internetowy

Celem postawionym przed projektem sklepu online było stworzenie atrakcyjnego miejsca do zakupów dla ludzi ceniących ekologię.

Kluczowym elementem projektu było stworzenie możliwości szybkiego i wygodnego zakupu produktów Zero Waste, Vegańskich oraz pochodzących z Polskich manufaktur.

Projekt oparliśmy na zbudowaniu wiarygodności oraz wzbudzeniu odpowiedniej motywacji do zakupu poprzez:
– umieszczenie w widocznym miejscu zaufanych opinii Ceneo
– wykonanie profesjonalnej sesji zdjęciowej właścicieli sklepu oraz produktów (na stronę główną)
– szybkie nawiązanie relacji z odbiorcą już na początku strony www oraz utrzymanie bezpośredniej komunikacji
– wygodne i intuicyjne wezwania do akcji dla potencjalnych klientów sklepu.