LICZY SIĘ TO!

g
Cele i narzędzia
Liczy się TO!
Ty i Ja
U
Q&A o mnie

Liczy się to!

g

Cele i narzędzia

Liczy się TO!

Ty i Ja

U

Q&A o Mnie

Czy chcesz, aby Twój biznes dobrze zarabiał?

Biznes zbudowany jest na 4 filarach: na produkcie/usłudze oraz marketingu, sprzedaży i administracji (rachunkowość, prawo). Szczególnie małe przedsiębiorstwa mają nie lada wyzwanie, aby realizować wszystkie filary efektywnie. Pytanie, który z nich jest najważniejszy? Czy jest jeden kluczowy, bez którego biznes nie będzie zarabiać? Czy wszystkie są potrzebne jednakowo? Który krok liczy się najbardziej? Pomyślmy…

KROK 1

Otwieram firmę. Podpisuję umowę z księgową. Papierkowa robota – załatwiona. Czy biznes zarabia? Nie.

KROK 2

Mam produkt lub usługę. Produkt ładny, pięknie zapakowany. Usługa gotowa, miejsce i sprzęt czekają na wykorzystanie. Czy sam fakt posiadania produktu bądź możliwości wykonania usługi spowoduje, że biznes zarabia? Nie.

KROK 3

Jestem przygotowany do sprzedaży – mam kasę fiskalną albo sklep internetowy. Jest program do wystawiania faktur. W głowie krąży kila najlepszych sposobów na finalizację procesu sprzedaży. Czy biznes zarabia? Nie.

KROK 4

Dlaczego biznes wciąż nie zarabia? Czy nie mam już wszystkiego? Tyle pracy, tyle wysiłku i zaangażowania. Tyle pieniędzy już zainwestowanych (w produkty, stronę czy sklep internetowy, może lokal czy szkolenie zawodowe). To wszystko na nic?

Nie! Po prostu biznes zarabia dopiero wtedy, kiedy przychodzą do niego klienci!

Zakomunikowanie innym, że jestem, że mam konkretną wartość – to kluczowy element. Marketing. Czyli po prostu pokazanie światu, że jestem i warto ode mnie kupić.

I od razu zaznaczę – sam świetny marketing też nie zarabia. Jeśli Twój produkt/ usługa nie jest atrakcyjny lub jeśli nie jesteś odpowiednio przygotowany do sprzedaży – klienci będą przychodzić, ale nie zostawią u Ciebie pieniędzy.

To naturalne, że przedsiębiorca nie musi posiadać eksperckiej wiedzy w zakresie sprzedaży, marketingu, marki oraz budowania skutecznych tuneli sprzedażowych.

Wśród wielu wyzwań, jakie stają na drodze przedsiębiorcom, nie sposób stać się dodatkowo ekspertem marketingu. Dlatego najczęściej realizowane działania promocyjne to przypadkowe, spontaniczne akcje. I to jest w pełni zrozumiałe. Eksperci marketingu i sprzedaży szkolą się najczęściej wiele lat, zgłębiając tajniki psychologii konsumenta, czynników wpływających na decyzje zakupowe, a także sposobów i narzędzi do pozyskania zaufania klientów oraz finalizacji sprzedaży. Nie byłoby nic normalnego w tym, że przedsiębiorca dysponuje taką wiedzą.

To naturalne, że przedsiębiorca nie musi posiadać eksperckiej wiedzy w zakresie sprzedaży, marketingu, marki oraz budowania skutecznych tuneli sprzedażowych.

Wśród wielu wyzwań, jakie stają na drodze przedsiębiorcom, nie sposób stać się dodatkowo ekspertem marketingu. Dlatego najczęściej realizowane działania promocyjne to przypadkowe, spontaniczne akcje. I to jest w pełni zrozumiałe. Eksperci marketingu i sprzedaży szkolą się najczęściej wiele lat, zgłębiając tajniki psychologii konsumenta, czynników wpływających na decyzje zakupowe, a także sposobów i narzędzi do pozyskania zaufania klientów oraz finalizacji sprzedaży. Nie byłoby nic normalnego w tym, że przedsiębiorca dysponuje taką wiedzą.

Chcę podarować wiedzę ekspercką, marketing ekspercki za taką kwotę, która nie przygniecie Twojego biznesu.

Wychodząc naprzeciw potrzebom małych przedsiębiorców – wychodząc naprzeciw Tobie i Twojemu pragnieniu, aby Twój biznes bardzo dobrze zarabiał. Aby z miesiąca na miesiąc generował zyski, aby był przepływ finansowy. Chcę podarować wiedzę ekspercką, marketing ekspercki za taką kwotę, która nie przygniecie Twojego biznesu.

Nie dam Ci jakichś „złotych rad” marketingowych w stylu: „buduj doświadczenie klienta”, „stwórz osobowość marki”. Dam Ci konkretne wskazówki i wytyczne!

Taką kwotę, która pozwoli Twojej firmie wzrastać. Rozwijać się skutecznie. Dla Ciebie. Tylko teraz. Tylko tutaj. Podaruję Ci tę wiedzę już za 199 zł netto, ale, chwila moment, to nie sama wiedza! Nie dam Ci jakichś „złotych rad” marketingowych w stylu: „buduj doświadczenie klienta”, „stwórz osobowość marki”. Wiem, że to nic nie wniesie dla Twojego biznesu. Razem stawimy czoła wszelkim wyzwaniom na Twojej biznesowej drodze – z konkretnymi wskazówkami i wytycznymi, w zakresie sprzedaży, marketingu, marki oraz budowania skutecznych tuneli sprzedażowych.

Dam Ci wszystko, czego Twój biznes potrzebuje – TERAZ, DZISIAJ, NAJBARDZIEJ, aby zarabiać.

Dokładnie wskażę Ci, jaką drogą masz iść. Na co zwrócić uwagę. Moje działanie będzie dokładnie odzwierciedlało sytuację i potrzeby Twojego biznesu dzisiaj. Będę odpowiadać na Twoje biznesowe pytania, które krążą Ci po głowie. Możesz także zainwestować w moją dodatkową pomoc – wtedy będę edytować Twoje posty na fanpage, jeśli trzeba. Będę pisać oferty dla Twoich klientów, jeśli trzeba. Będę edytować Twoją stronę internetową, jeśli trzeba. Wskażę, co udoskonalić w produkcie/usłudze, obsłudze klienta czy procesie sprzedaży, jeśli trzeba. Jeśli trzeba, zaprojektujemy i przeprowadzimy kampanię reklamową offline lub online. Wszystko, czego Twój biznes potrzebuje – TERAZ, DZISIAJ NAJBARDZIEJ, aby zarabiać.

Pragnę zamieniać emocje klientów, które pojawiają się w zderzeniu z Twoją marką: niewygodę problemu na pożądanie rozwiązania, lęk na zaufanie oraz obojętność na miłość.

Pragnę zamieniać emocje klientów, które pojawiają się w zderzeniu z Twoją marką: niewygodę problemu na pożądanie rozwiązania, lęk na zaufanie oraz obojętność na miłość.

Chcę zaprosić Cię do współpracy. Możemy pracować wspólnie w formie indywidualnej, w formie szkolenia online Bądź firmą pierwszego wyboru™ Co miesiąc otrzymasz dostęp do 8 lekcji. Dodatkowo będziemy komunikować się na dedykowanej grupie na Facebooku oraz podczas spotkań Q&A, jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy czy wątpliwości. Sprawdź szczegóły TUTAJ.

 

A jeśli jesteś na takim etapie rozwoju swojej firmy, że zasoby finansowe nie są obecnie najmocniejszym elementem?

Jeśli zasoby finansowe Twojej firmy nie są zbyt duże to nie inwestując w marketing na pewno nie będzie lepiej. Koszty na działalność marketingową w firmie są tak naturalne, jak opłaty na czynsz i żywność w domu. Jak powiedział Jefferson: „Zaprzestać reklamy, by zaoszczędzić pieniądze to jak zepsuć zegar, by zatrzymać czas”. Dlatego, mimo wszystko, dołącz do mnie i sprawdź jak szybko Twój biznes przejdzie do kolejnego, wyższego etapu!

g

Cele i narzędzia

Liczy się TO!

Ty i Ja

U

Q&A o Mnie