CELE I NARZĘDZIA
Cele i narzędzia
Liczy się TO!
Ty i Ja
Q&A o mnie
Cele i narzędzia
Cele i narzędzia
Liczy się TO!
Ty i Ja
Q&A o Mnie
Czy te metody i narzędzia już stosujesz w swoim biznesie?
RESPONSYWNA STRONA WWW
Jeśli nie prowadzisz działalności online, nie prowadzisz biznesu. Badanie Google z 2015 r. wykazało, że 89% kupujących w segmencie B2B oraz 81% w B2C korzystało z Internetu podczas procesu zakupowego. Nie jest to zaskakujące w dzisiejszym świecie, zorientowanym na Internet, co więcej – liczba ta będzie stale rosła.
Warto także zwrócić uwagę, że obecnie prawie 70% użytkowników poniżej 40. roku życia zaczyna proces zakupu na swoim smartfonie.
SEO
Tylko połowa firm rozumie SEO. Badanie wykazało, że tylko 254/500 firm miało choćby podstawową wiedzę na temat SEO. Niezrozumienie tych pojęć może ograniczyć zdolność do wyświetlania się wysoko w wynikach w wyszukiwarce – a ponieważ większość użytkowników Internetu nie wychodzi poza pierwszą stronę wyników Google, pojawienie się tam, ma kluczowe znaczenie dla sukcesu. PS. W Polsce te statystyki będą wyglądać jeszcze gorzej.
COPYWRITING
Copywriting odgrywa kluczową rolę w sprzedaży. Media społecznościowe mogą pomóc w zwiększeniu świadomości marki i mogą zwiększyć ruch, ale jeśli naprawdę chcesz sprzedawać duże liczby produktów / usług – możesz potrzebować od 2000 do 3000 słów świetnych jakościowo na stronie internetowej. Wiem to, ponieważ regularnie piszę te strony, a jedna z nich właśnie wygenerowała ponad 1,5 mln USD przychodu i stanowiła 63% sprzedaży pewnej firmy.
INSTYNKT MARKI
Pytanie brzmi: co przyciąga cię do marek, z których korzystasz? Co sprawia, że czujesz się tak mocno przywiązany do jednych marek, a inne szybko przechodzą w zapomnienie? To nie jest logiczne. W rzeczywistości 80% z nas podejmuje decyzje, zanim racjonalnie o nich pomyślimy. Zamiast logicznej analizy, twoje uczucia do konkretnych firm, opierają się na jednej bardzo ważnej koncepcji: twojej marce. Mówiąc dokładniej, pochodzą one z osobowości, którą przedstawia instynkt twojej marki.
FANPAGE
Nie możesz pozwolić sobie na brak aktywności w mediach społecznościowych. Firmy, które udzielają się w social media, mają znacznie większy zwrot z inwestycji (ROI) – 57% w porównaniu z 26%. Jeśli jesteś jedną z tych firm, które opierają się nowemu, zagmatwanemu Facebookowi, być może nadszedł czas, aby przełamać swoje obawy.
KAMAPNIE FACEBOOK
Reklamy wyświetlane na Facebooku są osiem razy częściej klikalne niż inne reklamy wyświetlane w Internecie, a ich mobilne wersje nawet dziewięć razy częściej. Ankieta eMarketer wykazała, że 96% marketingowców mediów społecznościowych uważa Facebook za najlepszą platformę social media dla ROI. Dotyczy to zarówno firm B2C, jak i B2B. Ludzie spędzają średnio 40 minut dziennie na Facebooku.
TUNELE SPRZEDAŻOWE
Wzrost firmy zaczyna się od dobrego tunelu sprzedażowego. Bez działającego tunelu sprzedażowego prawie niemożliwe jest przekształcenie potencjalnych klientów w kupujących. Badania pokazują, że 68% firm nie miało lub nie analizowało swojego tunelu sprzedażowego. Równocześnie 79% firm deklaruje, że wielu potencjalnych klientów nigdy nie staje się kupującymi. Hm… zbieg okoliczności?
BOT
Aż 40–55% finalizacji sprzedaży należy do firmy, która pierwsza udzieli odpowiedzi potencjalnemu klientowi. I dokładnie w tym celu konfigurowanie automatyzacji jest niezastąpionym i niesamowicie cennym narzędziem. Ono nie służy zastąpieniu kontaktu z ludźmi, ale zapewnieniu klientom natychmiastowych odpowiedzi.
STRONA LĄDOWANIA
Dobra strona lądowania upewnia odbiorcę, że jest on we właściwym miejscu i znalazł to, czego szukał. Dlatego Tweety nie będą sprzedawać zbyt wielu produktów bądź usług, ale precyzyjnie przygotowana strona lądowania może generować ogromne dochody.
AUTORESPONDER
Aż 90% badanych w Polsce uznaje, że dzięki działaniom za pomocą autorespondera firma jest w stanie osiągać wymierne korzyści, takie jak utrzymanie relacji z klientem, wzrost sprzedaży czy zwiększenie odwiedzin witryny.
COACHING
Umiejętności miękkie są istotną częścią poszukiwania, przyciągania i zatrzymywania klientów. Pomagają zdobyć nowych klientów oraz wzbudzić większe zaangażowanie u obecnych. Prowadzą do silniejszych relacji z partnerami biznesowymi oraz z innymi interesariuszami. Ostatecznie, wysoko rozwinięte umiejętności miękkie, pomogą Ci zdobyć pewność siebie – nieocenioną cechę w świecie biznesu.
I INNE
Marketing 4.0, neuromarketing, content marketing, marketing sensoryczny, tajniki konwersji, strategie cenowe, video marketing, personal branding, storytelling, remarketing, customer experience, omnichannel, cross-selling, up-selling…
Jakie cele chcesz zrealizować?
Strategia firmy
Ze strategią firmy jest jak z podróżami – musisz wiedzieć dokąd chcesz dotrzeć i w jaki sposób. Czy chciałbyś pokonać swoją podróż pieszo? Rowerem? Autem? …? Jeśli chcesz – wsiadaj w mój Concorde i zapnij pasy.
Pozyskiwanie klientów
Przewaga konkurencyjna
Jeśli chcesz ukończyć bieg na pierwszym miejscu, potrzebujesz kogoś kto wesprze cię wiedzą i doświadczeniem. W biznesie jest podobnie, więc zapraszam cię na wspólny trening 🙂
Rozpoznawalna marka
Brązowy, gazowany napój – wszyscy wiedzą o co chodzi. Już teraz zbuduj ze mną rozpoznawalną, a zarazem ulubioną markę klientów.
Kampanie marketingowe
Kampania marketingowa to droga do serc twoich klientów. Wiele serc można pozyskać wybierając jedną drogę. Mam mapę, dzięki której możemy bez trudu po niej przejść. Gotowy?
Wyższe wyniki finansowe
Masz już taki problem, że nie wiesz na co wydawać pieniądze? Jeśli nie – to pozwól, że go sprawię!
Długotrwałe relacje z klientami
Pamiętasz Zenka z szóstej klasy? Ja też nie, ale twoją firmę klienci będą pamiętać. Jeśli chcesz, żeby twoje relacje z klientami były długotrwałe, to po odpowiednie wskazówki odezwij się do mnie.
Sprzedaż drogich produktów i usług
Ludzie nie lubią wydawać dużo, dlatego sprzedaż drogich produktów i usług postrzegana jest jako trudna. Pozwól, że obalę ten mit 😉
Osiąganie Twoich celów biznesowych
Cele traktuję jako marzenia z zapisaną datą ich realizacji. Razem możemy wyznaczyć daty twoich sukcesów!